14 Mayıs 2012 Pazartesi

Orion Otel


Tatil için Didim'i seçtiyseniz tercihiniz Orion Otel olmalı

Orion Otel
Didim otelleri arasında bulunan Orion otel sizleri tatil keyfinin asıl anlamı ile buluşturmaya çağırıyor. Orion Otel Didim otelleri arasında gerek kalitesi gerekse müşteri memnuniyeti kavramındaki son zamandaki yükselişleri ile dikkat çekiyor. Tatil kavramının anlamını tam olarak yansıtan özellikleri bulunan Orion otel bir tatilden beklediğiniz her şeyi karşılıyor. Ülkemizin yabancı tatilcileri en fazla çeken bölgesi olan Didim’de bulunan Orion otel konumu ve özellikleri bakımından tatilcilere istedikleri tatili uygun fiyatlar eşliğinde sunuyor.

Orion otel başlıca özellikleri nelerdir?
  • Erken rezervasyonlar sayesinde %25-30 arasında uygun fiyatlar yakalayabilirsiniz.
  • Didim’in en hareketli bölgesi Altınkum da bulunuyor.
  • Orion otel müşteri memnuniyeti kavramında her zaman lider durumda
  • Denize sıfır km ile sizlere deniz, güneş ve kumsal birleşimini sunuyor.
  • Orion otel doğal bir örtünün içerisinde kendisini kalabalıktan gizlemiş.
Özellikle erken rezervasyonlar sayesinde Orion otel’de ucuz tatil yapma imkânı yakalayabilirsiniz. Orion otel yerli ve yabancı tatilciler arasında yükselen ilginin bir kısmı facebook ve twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde otelde kalan tatilcilerin memnuniyetlerini dile getirmelerinden geliyor. Didim otelleri arasında kalitesi ve ucuz tatil fırsatları konusunda her zaman sözü edilen bir yerde olan Orion otel sizler birçok farklı aktivite imkânını da bir arada sunuyor. Ailenizle veya tek başınıza kalabalıktan uzak kaliteli bir tatil için Orion otel tek başına yeterlidir. Ayrıca bulunduğu konum olan Altınkum gece hayatı son derece hareketli olduğundan doğal örtüde ki dinlenme ortamından çıkarak kendinizi eğlenceye bırakabilirsiniz.

Orion otel tesis özellikleri ve ulaşımı

Orion otel Didim otelleri arasında küçük ama kaliteli olarak göze çarpan Orion otel’de 78 oda 160 yatak kapasitesi bulunuyor. Kalabalıktan kaçanlar için bire bir olan Orion otel tesis alanının büyüklüğü sayesinde her tatilcisine özel olarak hizmet verebiliyor. Odalarında her ayrıntı düşünülmüş olan Orion otel Didim otelleri arasında terminale en yakın otellerden. Odlarında telefon, Duş, wc, Balkon, 24 Saat Oda Servisi, TV, Split Klima bulunan Orion otel terminale sadece 1 km mesafesi bulunan Orion otel kara yolu ile gelecek tatilciler için çok uygun. Aynı zamanda Adnan Menderes hava alanına 90 km uzaklığı bulunduğundan hava yolu ile de bu tesise ulaşmayı seçebilirsiniz. Otel müşterilerinin rahatını o kadar düşünüyor ki rahatsız olunmaması için evcil hayvan kabul etmiyor. Yetişkinlere ve çocuklara ayrı havuz seçenekleri olan Orion otel Didim bölgesindeki su aktivitelerinin çoğunu da tatilcilere sunuyor. Orion otel’de Ucuz tatil yapmak istiyorsanız erken rezervasyonları takip etmelisiniz. Alanında uzman kadrosu ile beraber sizlere özel olduğunuzu hissettirecek olan Orion otel tatil için en uygun konaklama merkezleri arasındadır. Didim otelleri arasında bulunan ve sizlere tavsiye edeceğimiz oteller sıralamasında üst sıralarda bulunan Orion otel tatilden beklediğiniz her şeyi sizler için önceden düşünmüş. Sizin tek yapmanız gereken ekonomik bir tatil için erken rezervasyon yaparak tatil zamanını beklemek olacaktır.
Orion otel sizlere Didim gezilecek yerler, didim doğal güzellikler ve didim tatiliyle en keyifli anlarınızı yaşatacak. Didimde tatil için Orion otel yeterlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder